zira's words

Wednesday, July 6, 2011

program motivasi~

minggu lepas , aku pergi ke satu program motivasi spt yg tertera di bawah ni~

program ni diadakan dekat tawar farm n plantation~

aku mula2 rasa was2 nak pergi sbb aku jarang pergi program jauh2~ tapi aku tekadkan juga hati aku ni, aku nak pergi~ jadi aku dan kwn2 aku pun pergilah, 7 org termasuk aku~

dekat sana best sgt lah!! dapat byk pengajaran , jumpa kawan baru, tp org kata, kalau ade manis, pasti ada juga pahit nye, aku rasa aku da buat budak dr skolah lain sakit hati, aku cume nak gurau je, aku takut diorg ambil serius pulak~~ mudah2an tak lah kan~~

last day kat sana kitorg pun ambil gambar sebyk2nya utk kenangan.. hehehe~~
the camera like us!!

this is me!

pokok dgn kitorg, mne lagi cantik??

saranghae~

gyaaahhh~~

kami ibarat pohon bunga~

peace all~~

come on~



smart!

baiklah~ sekian sahaja laporan dari ku, ingat zira ingat kwangmin~ ^^, ~

No comments:

Post a Comment